Pressmeddelande från Expekt

PRESSMEDDELANDE  – 12 januari 2007

EXPEKT STORSATSAR MED BINGOLANSERING

Expekt.com lanserar Bingo och gör en storsatsning i samma stund:

Expekt ger alla kunder 5 Euro gratis att spela för när de öppnar ett bingokonto och de får 150 % i insättningsbonus upp till 50 euro.

Under lanseringstidens första veckor har Expekt.com sin stora profil Glenn Strömberg som sin bingoutropare. Den folkkära TV-kommentatorn tippar normalt fotboll på Expekt.com.

Om några veckor tar en ny kändisröst vid som bingoutropare och alla som spelar för minst 5 Euro och kan gissa vem rösten tillhör via olika ledtrådar på Expekts sajt är med i en utlottning där priset är en lyxresa till London för 2 personer som får 50 000 kr att shoppa för.

– Bingo kommer att bli en mycket attraktiv produkt hos Expekt och vi hoppas att landets alla bingospelare kommer att upptäcka det, säger Expekts VD Per Widerström.

Om Expekt.com
Expekt.com grundades 1999 och är ett online spelföretag med huvudkontor på Malta. Expekt.com har licenser i England, Österrike och på Malta och är ett av de ledande spelföretagen i Europa. Expekt.com erbjuder sina tjänster på 23 språk genom www.expekt.com och har mer än 1.000.000 registrerade kunder.

För mer information, vänligen kontakta:
VD Per Widerström – tel: 00356 9904 3210
Sverige-chef Niklas Rosvall – tel 0732 402 000